loading...
دانلود بیت || دانلود بیت دیس لاو || دانلود موزیک بی کلام || بیت اجتماعی || بیت دستساز || بیت رایگان || سفارش بیت و تکست || بیت آهنگسازی || دانلود مو
آخرین ارسال های انجمن
aMir بازدید : 2772 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (12)

تکست فوق العاده زیبا و حرفه ای و خوانده نشده از خودم نوشتمش !

 به سبک اجتماعی هست که اسمشو گزاشتم پاییز

اونایی که کارای منو دیدن میدونن شعرا در حد المپیکن !

1 ورس هست :

١.من از چشم افتادم مثل برگای پاییز / مثل بارونی که یواشکی شبها میبارید
٢.دل بیچاره ی ما هم از این غم ها مینالید / واسه همینه که تو هم مارو تنها میزاری
٣.حالا اینجا همه خوبن ولی آدم بده مایمم / هنوز شروع نکردیم که دیدیم ما آخر راهیم
٤.بالا پایین زندگی دیگه بدجور مارو گایید / رفقامون همه تو زرد ولی بازم سرپاییم
٥.دیگه خستمه از زندگی به امید عشق کی ؟ / زنده باشم و بسوزم لبامو به هم بدوزم
٦.هر روزم مثل دیروزم سرنوشتم مثل سوزن / خونمه میکشه من یه بازنده ولی پیروزم
٧.دنیا 2 روزه و منم گم شدم تو رویاهام / همه گرگن و من بره چیکار کنم خدایا
٨.خدا ازت میخوام منو برسون به آرزوم / یا که منو بلند کن و ببر به این آسمون

نظر فرامــــــــــــــــوش نـــــــــــــشه !!!!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir_bad_boy در تاریخ 1392/01/15 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشی....خیلی خوب بود....اگه تکست دیس لاو هم بزاری ممنون میشم

این نظر توسط hamed cj در تاریخ 1391/10/23 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

برای تکست شاخ و دلخواه
کاری کخ واقعا بترکونه با این شماره تماس بگیرید
09363676...


این نظر توسط E.V در تاریخ 1391/10/16 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

سلام انفور و قرقی هه هه فقط با شمام
من خندیدم جنگیدم همه رو ... شبا به امید فردا خوابید
تو این دنیا کسی و مثل خودم ندیدم همه از حرفام آثین دافم نمی دونه شبا کیم! این قدر آدم دیدم شدم آدم زده تو این بازی بودم همیشه آدم بده زندگی رو بشاشو توش بخند و چشاتو ببندو روش 09353440487
سرت خلوت شد یه نگاهی بنداز برای فیت
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط پوریا یاقی در تاریخ 1391/09/26 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

سلام داش تکست بد نبود یکم رو وزنات کار کن اینو نمیشه خوند رو بیت نمیشه رو اهنگ جورش کرد ولی بد نبود من خودم چندتا کار دادم بیرون ولی بخاطر امکانات کم نتونستم دیگه بخونم همین الانشم تکست مینویسم بیتم هسش باشه درست میکنم حالا اگه کمکی یا کاری چیزی خواستی در خدمتم پول مولم نمیخام همین جوریه این شمارمه اگه خواستی زنگ بزن 09397677992 اگه کسی خواست از کاربراتون میتونم باش بخونم یا باش کار کنم . موفق باشی
موفق باشی پسر / چون کارات از همه هست سر
ما ته رفاقتو با همه رفتیم / اگه تو هم کاری داشتی در خدمتیم

این نظر توسط قرقی در تاریخ 1391/09/08 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

بربابا با تکست و سایتت تکست برا یه اهنگ 30 ثانیه ایه و اهنگایی هم که میگی جدیده مال 3ماه پیشهlolشکلک

این نظر توسط Kioumars در تاریخ 1391/08/09 و 16:42 دقیقه ارسال شده است

داداش تکست خوب بود ، از 20 بهش 13 میدم . ولی وزناتو خوب درست نکردی ، طوریه که اگه بخوای رو بیت بخونی باید همه ی کلمه ها رو زد ضرب بگی و این یه خورده آماتورانه میشه . ولی کلن بد نبود ، واسه من جالب بود .
من کیومرثم . کار آخرم دیس به زدبازی بود که اسمش : این کار دیس نیست . بود . امیدوارم پیشرفب کنی دوست عزیز . ایمیلم هست ، اگه تو رپ احتیاج به راهنمایی یا کمک داشتی روم حساب کن . اینم لینک کاره آخرمه :
http://www.122rapfa.com/1812-Kioumars---In-Kar-Diss-Nist

این نظر توسط انفور در تاریخ 1391/08/06 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشی به جنابالی.....خو منم باس نظر بدم مث باقی
خوشم امد ولی نشدم راضی.....تو این سایت برا نظر بنده هستم قاضی
اون که پاییز بود پس حتما تو گلی..چرا تکست میدی مگه پسر تو خلی؟
دعا میکنم یه روز بشی خواننده ...شاید یه کار زدیم تو هزارسال اینده...
جواب ایمل کن ولی نباشه زننده...وقت رفتنه خدافظ باشی پاینده
شکلکشکلک

این نظر توسط aliyan در تاریخ 1391/07/02 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

سلام

دوستداری باهم کارکنیم؟؟؟؟

این شماره خودمه"9385153829
پاسخ : سلام دوست من ! متاسفانه درگیر درس هامم نمیتونم کار بدم بیرون ولی اگه خواستی کاری چیزی بدی کمکت میکنم !!!

این نظر توسط tooop در تاریخ 1348/10/11 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط ........ در تاریخ 1348/10/11 و 10:03 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    از چه طریق با سایت ما آشنا شدید ؟
    با استعدادترین رپر طی چند سال اخیر ؟
    آیا آهنگ پاپ هم بزارم ؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 147
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2198
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 991
  • بازدید سال : 18,036
  • بازدید کلی : 226,093
  • کدهای اختصاصی